Burgemeester Jan Spooren trekt N-VA lijst in Tervuren op 14 oktober

Op 30 januari 2018

Het voorbije weekend werd burgemeester Jan Spooren op de nieuwjaarsreceptie van de N-VA-afdeling Tervuren voorgesteld als lijsttrekker voor de lokale verkiezingen. “We hebben onder het politiek leiderschap van de N-VA al veel mooie zaken gerealiseerd in Tervuren, maar het werk is nog lang niet gedaan. Ik ben vereerd dat het N-VA-bestuur voor de tweede keer zijn vertrouwen in mij stelt als lijsttrekker. We hebben duidelijk de bedoeling om onze fantastische gemeente opnieuw mee te besturen. Als de kiezer het wil, zal ik dan ook met veel plezier opnieuw burgemeester worden ”, aldus een enthousiaste Jan Spooren.

Lokaal N-VA voorzitter Hugo Vankelecom kondigde vol vertrouwen aan dat de N-VA zich aan de kiezer zal presenteren met een sterke lijst. De lijst is ook ongeveer rond. Alle huidige N-VA-mandatarissen, met schepenen Lut Kint en Werner Aerts op kop, zullen zich opnieuw smijten. Daarnaast werden er op de receptie ook een heleboel nieuwe gezichten uit de verschillende deelgemeenten voorgesteld, die de lijst versterken en verbreden. “We zijn al volop bezig om ons verkiezingsprogramma op te stellen, maar voor we dit finaliseren, zullen we in de komende maanden een aftoetsing met de Tervurenaars organiseren”, besluit de voorzitter.