N-VA Tervuren trekt met sterke lijst naar de gemeenteraadsverkiezingen

Op 10 mei 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Op 7 mei werd de volledige N-VA lijst voor de lokale verkiezingen met unanimiteit goedgekeurd door het afdelingsbestuur. Burgemeester Jan Spooren trekt een dynamische lijst die verjongd en verruimd werd met liefst 14 nieuwe kandidaten. De huidige N-VA schepenen Lut Kint en Werner Aerts staan op plaatsen 2 en 3, terwijl voormalig schepen Hubert Keyaerts de lijst duwt.

“Met deze sterke lijst kunnen we de verkiezingen vol vertrouwen tegemoet zien,  en zijn we gewapend om ook in een volgende legislatuur een leidende rol te spelen in Tervuren,” zegt een tevreden lijsttrekker en huidig burgemeester Jan Spooren. “We zijn er in geslaagd om met deze lijst een mooi evenwicht te bereiken tussen de verschillende deelgemeenten en leeftijden. Bijna alle kandidaten zijn actief in het lokale verenigingsleven of vrijwilligerswerk, en hebben echt wel voeling met wat er leeft bij onze bevolking,” besluit Jan Spooren. De lijst wordt op 16 juni nog voorgelegd aan de voltallige ledenvergadering van N-VA Tervuren.