Kelly Merckx

Gemeenteraadslid

Master in de rechten | Manama notariaat | Baasje van Nacho

Wie is Kelly?

Kelly (29 jaar) is geboren in hartje Tervuren en woont er tot op vandaag. Al sinds de vorige gemeenteraadsverkiezingen is ze actief in het politieke leven van onze gemeente. Sinds een drietal jaar doet ze dat in naam van de lokale N-VA-afdeling, waar ze haar vaste stek gevonden heeft.

In haar vrije tijd vind je Kelly terug in het Zoniënwoud. Ze houdt van lopen, en ook haar honden weten de groene omgeving van Tervuren erg te waarderen. Daarnaast kan je haar af en toe ook aan het werk zien als ‘rechtse back’ bij de voetbalploeg OHR Girls.

Jeugd en gezin op eerste plaats

Kelly maakte tijdens haar studies rechten en de aansluitende manama notariaat al kennis met de theoretische kant van het besturen van een gemeente. Daarnaast heeft ze zich een aantal jaar ingezet voor de jeugdraad van Tervuren. Combineer dat met haar persoonlijke ervaringen, en het resultaat is een dame die zich met veel plezier inzet voor de belangen van de jeugd en van jonge gezinnen. “En dat op de breedst mogelijke manier”, zegt Kelly.