N-VA Tervuren trekt volle zaal met Rik Van Cauwelaert

Op 17 maart 2012

Meer dan 160 geïnteresseerden stroomden toe naar het CC Papeblok in Tervuren voor de gespreksavond met Rik Van Cauwelaert, directeur en columnist van het weekblad Knack. De N-VA afdeling van Tervuren organiseerde deze avond om de mensen nog meer bij het politieke gebeuren te betrekken.

Rik Van Cauwelaert schetste een beeld van de huidige politieke toestand in België vanuit een sociaaleconomisch en soms ook historisch perspectief. Het aandachtige publiek luisterde gretig naar de soms onthutsende feiten en cijfers die het voorbestaan van het huidige systeem in vraag stellen. Na zijn voordracht nam Rik Van Cauwelaert uitgebreid de tijd om in te gaan op de vele vragen en bezorgdheden van de toehoorders.

'De talrijke opkomst en het succes van deze avond bewijst dat de politieke actualiteit meer dan ooit leeft bij de mensen. De N-VA spreekt ook in Tervuren een breed publiek aan', besluit een tevreden voorzitter Jan Spooren.